Plzeňský fotbalový klub dnes oficiálně představil nové dresy pro nadcházející sezónu. Vychází z tradičních viktoriánských barev a připomínají 110 let od založení klubu. Viktoriáni v nich poprvé vyběhnou tento čtvrtek v utkání proti běloruskému Brestu.
DOMÁCÍ DRES
Nový domácí dres FC Viktoria Plzeň vychází z tradičních viktoriánských barev červené a modré, přičemž dominantní je letos právě modrá.
Hlavním motivem při vývoji nového dresu bylo 110. výročí od založení klubu, které si letos připomínáme. Bohatá historie Viktorky je na něm promítnuta hned v několika detailech.
Ve výrazném červeném pruhu na přední straně jsou vyvedeny drobné nápisy „110 let FC Viktorie Plzeň“. Výroční logo „110 FCVP“ je umístěno i mezi klubovým logem a brandem Macron Hero a odkaz na jubileum najdeme i na vnitřní straně dresu v oblasti za krkem.
Zajímavostí je i speciální textura v červeném pruhu odrážející nový sezonní vizuál, který budete vídat na většině materiálů a jsou v něm vyvedeny například i nové permanentní vstupenky, které už mají věrní viktoriáni u sebe doma.
Novou podobu domácích dresů si pochvalují i samotní hráči. „O mně se dobře ví, že mám rád módu a nový dres je opravdu hezký! Za mě na jedničku, “ říká s úsměvem Jean-David Beauguel, jenž se společně s Milanem Havlem objevil v představovacím videu. „Dresy jsme si měli možnost poprvé prohlédnout právě při natáčení a následném focení. Jsem spokojený, cítím se v něm dobře a doufám, že nám v nové sezoně přinese štěstí, “ věří obránce Viktorie.
Nový domácí dres je samozřejmě vyrobený za použití nejmodernějších technologií a hráčům poskytuje veškerý potřebný komfort. Doplněný bude o modré trenky s tmavě modrým pruhem a červeným lemováním.
„Dresy byly vyvíjeny a vyráběny s maximálním důrazem na kvalitu a detail. Přejeme Viktorii Plzeň, aby bylo samozřejmě vítězné a věříme, že budou velmi oblíbené i u fanoušků, “ řekl Oliver Weber, ředitel marketingu společnosti Macron.
VENKOVNÍ DRES
Stejně jako v loňské sezoně, i druhý dres od Macronu je unikátní a vytvořený speciálně na míru pro Viktorku. A je unikátní hned ve dvou aspektech – poprvé je využita tmavě modrá základní barva, kterou doplňují dva úzké pruhy (tradiční viktoriánská modrá a červená). Klubové logo je poté zobrazeno jednobarevně, což na viktoriánském dresu ještě nikdy nebylo.
U výroby tohoto dresu dbal Macron zejména na ekologii a jako materiál vybral Eco-Softlock, který je ze 100 % vyroben z recyklovaného plastu a zároveň drží i globální certifikaci recyklovatelnosti. Konkrétně je na výrobu jednoho takového dresu využito 13 recyklovaných půllitrových plastových lahví. Výrobce zároveň garantuje, že při tomto způsobu výroby je spotřebováno mnohem méně energie než u ostatních materiálů.
„Tato myšlenka i cesta je velmi zajímavá a správná. Materiál dresů je velmi příjemný a na hřišti se v něm budu určitě cítit dobře, “ okomentoval druhý viktoriánský dres mladý záložník Pavel Šulc.
Ani na tomto druhém dresu nechybí výroční logo 110 FCVP.
TŘETÍ SADA
Zde bude Viktoria využívat bílý dres, který je vždy ideálním doplněním předchozího barevného spektra první a druhé sady. Na bílém podkladu nového dresu je jemný vzor a rovněž ani zde nechybí výroční logo 110 FCVP.
Zajímavostí je, že v pohárové Evropě bude Viktoria využívat „městský“ bílý dres, který znáte z minulé sezony. I v zahraničí tak budeme hrdě reprezentovat město Plzeň a celý západočeský region.
BRANKÁŘSKÉ DRESY
Trio gólmanů Aleš Hruška, Jindřich Staněk a Marián Tvrdoň bude mít v sezoně 2021/2022 na výběr tradičně ze tří barev dresů – fosforově žlutý, oranžový a šedivý. A jaký naši gólmani preferují? „Asi ten fosforový, mně osobně se líbí nejvíce. Ale barva není podstatná, hlavní je, že dobře sedí, cítíme se ve všech dobře, “ říká Jindřich Staněk.
Zdroj: fcviktoria