Festival Metronome nabídne kromě Stinga i další hudební zážitky.
Pět scén, mezinárodní hvězdy v čele s jedním z nejpopulárnějších hudebníků Stingem a britskými Kasabian, nečekané hudební momenty a spojení, atraktivní jména české scény včetně Davida Kollera, Ewy Farne, Lenny či Monkey Business, světoví DJs a party do ranních hodin. To přinese druhý ročník nového Metronome Festivalu Prague, který se uskuteční od 23. do 24. června 2017 na pražském Výstavišti.
Organizátoři nyní odtajňují další jména. V pátek na hlavním pódiu před Stingem zahraje zpěvačka Ester Rada, která uhranula publikum na Glastonbury a kritici jí říkají etiopská Aretha Franklin. Zahraniční jména doplní nizozemští psychedeličtí rockeři Birth of Joy nebo indie elektronická kapela Garden City Movement z Tel Avivu.
O den později, kdy budou hudební přehlídce kralovat Kasabian s novým albem, se na Park stage postupně představí například tři přední české zpěvačky mladé generace – Lenny s hostem, Klára Vytisková a Markéta Foukalová s kapelou Lanugo. Velkým překvapením bude i speciální set Monkey Business. Muzikanti totiž složí poctu zpěváku Georgi Michaelovi a zahrají jeho největší hity.
Souhlas s cookies přináší výhody plného využití vašeho webu
Soubory cookies nám pomáhají lépe porozumět vašim preferencím a přizpůsobit náš obsah vašim potřebám. Ale nebojte se, naše cookies jsou přátelské a bezpečné!
K jejich použití potřebujeme váš souhlas.
Co jsou cookies a proč je používáme
Cookies jsou malé datové soubory, které pomáhají webu správně fungovat a vám zpříjemňují jeho prohlížení. Stránky, které otevřete, ukládají cookies do vašeho prohlížeče a zapamatují si informace, které využijí při vaší příští návštěvě.
Vyberte úroveň cookies, kterou chcete povolit
Technické cookies
Nutné cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Analytické cookies nám řeknou, jaké stránky jsou nejnavštěvovanější, jak se lidé na web dostanou (například z výsledků vyhledávání, z odkazů na jiných stránkách apod.), na co klikají, jak dlouho zůstávají apod. Díky tomu víme, co funguje a co naopak máme zlepšit. Jinými slovy, když máte zapnuté analytické cookies, pomáháte nám web dál vylepšovat.