Správa železnic provádí rozsáhlou modernizaci plzeňského železničního uzlu. Díky investici více než dvě miliardy korun se zrychlí a zkapacitní téměř čtyřkilometrový úsek mezi lobezskou částí Hlavního nádraží a stanicí v Koterově. Unikátní na této stavbě je také koordinace celé akce s Ředitelstvím silnic a dálnic České republiky (ŘSD), které bude mít pod tratí připravené stěny pro tunel pro křížení trati a budoucí silnice I/20 v Sušické ulici, kde je v činnosti unikátní vrtná souprava a budují se jedny z nejmohutnějších milánských stěn v České republice. Město Plzeň zároveň buduje více než dvousetmetrovou ocelovou lávku v Koterově pro chodce a cyklisty, která překlene jak železnici, tak čtyřproudou silnici U Seřadiště. Dokončení lávky si vyžádá práce i v nočních hodinách.
Zdroj: plzen.eu (foto: M. Pecuch)